Vrsta smještaja
Lokacija
Odrasli
Djeca
Datum dolaska
Datum odlaska
Parking
Klima uređaj
Wi-Fi
Grill
Bazen
Kućni ljubimci

Upute o načinu podnošenja prigovora

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

  

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 19/22) obavještavamo potrošače, da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku u poslovnom prostoru Turističke agencije Selex, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. 

Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu: 

Selex d.o.o. 

Trg palih boraca 28

51266 Selce Croatia, 

kao i na e-mail adresu: selex@ri.t-com.hr


Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, te Vas molimo da navedete ime i prezime i adresu za dostavu odgovora.



NOTIFICATION ON THE METHOD OF SUBMITTING THE EXPLOITED CONSUMER PROCEEDINGS

In accordance with Art. 10 of the Law on Consumer Protection (Narodne novine no. 19/22)
we inform the consumer that complaints about the quality of our services can be submitted in writing in the business premises of the Selex Tourist Agency,
The receipt of the complaint will be confirmed without delay, in writing.
A complaint can also be submitted by mail to the following address: 

Selex d.o.o. 

Trg palih boraca 28

51266 Selce Croatia, 

and to the e-mail address: selex@ri.t-com.hr

The response to the written complaint of the consumer will be given in writing no later than 15 days from the day the complaint was received. Please, in the complaint specify your name and address for delivery of our response. 


Prognoza vremena

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Za nastavak korištenja web stranice kliknite na "Slažem se". Postavke kolačića mogu se konfigurirati u vašem web pregledniku, a više informacija potražite ovdje.

Slažem se

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više